Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2025.07.01.

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.

Ez az új beállítás engedélyt ad a Google-nek arra, hogy bármilyen képet felhasználjon a céloldalaidról közvetlenül a hirdetéseidben – bizonyos esetekben teljesen figyelmen kívül hagyva az általad manuálisan feltöltött PMAX képanyagokat. 

Ez több szempontból is kockázatos lehet:

A céloldalaidon található képek nem minden esetben nem megfelelő méretűek vagy képarányúak a PMAX követelményeihez. Ha a Google automatikusan ezekből válogat, akkor torzult vagy gyenge minőségű képek jelenhetnek meg a hirdetésekben.

Nem minden kép alkalmas arra, hogy megfelelően bemutassa a terméket vagy szolgáltatást.

Előfordulhat, hogy nincs jogi engedélyed minden kép vagy logó hirdetési célú felhasználására a céloldalakon.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet