Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.07.01.

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.

Ez az új beállítás engedélyt ad a Google-nek arra, hogy bármilyen képet felhasználjon a céloldalaidról közvetlenül a hirdetéseidben – bizonyos esetekben teljesen figyelmen kívül hagyva az általad manuálisan feltöltött PMAX képanyagokat. 

Ez több szempontból is kockázatos lehet:

A céloldalaidon található képek nem minden esetben nem megfelelő méretűek vagy képarányúak a PMAX követelményeihez. Ha a Google automatikusan ezekből válogat, akkor torzult vagy gyenge minőségű képek jelenhetnek meg a hirdetésekben.

Nem minden kép alkalmas arra, hogy megfelelően bemutassa a terméket vagy szolgáltatást.

Előfordulhat, hogy nincs jogi engedélyed minden kép vagy logó hirdetési célú felhasználására a céloldalakon.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet