A hirdetők egy része már elérheti a negatív kulcsszólistákat Performance Max (PMAX) kampányokban. Ez a régóta várt funkció lehetővé teszi a nem releváns keresési kifejezések egyszerűbb kizárását a meglévő megosztott listák használatával, kampányokon átívelően.
Tartalomjegyzék

A negatív kulcsszó listák már elérhetőek bizonyos PMAX kampányokban
Tartalomjegyzék
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:
Tetszett a cikk?
Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre
Kapcsolódó cikkek
Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben
A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhezAI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját
A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez