A hirdetők egy része már elérheti a negatív kulcsszólistákat Performance Max (PMAX) kampányokban. Ez a régóta várt funkció lehetővé teszi a nem releváns keresési kifejezések egyszerűbb kizárását a meglévő megosztott listák használatával, kampányokon átívelően.
Tartalomjegyzék

A negatív kulcsszó listák már elérhetőek bizonyos PMAX kampányokban
Tartalomjegyzék
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:
Tetszett a cikk?
Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre
Kapcsolódó cikkek
SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között
A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhezAI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez
A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez