Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A mobilbarát weboldal még mindig rangsorolási tényező?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.16.

A Google régóta arról beszélt, hogy rangsorolási tényező-e az, ha a weboldalunk mobilbarát. Korábban kifejezetten az volt, de aztán egyre inkább azt kommunikálták, hogy egyre kevésbé az.

A SEJ cikke részletesen tárgyalja a témát, melyben többek között kitér az alábbiakra:

  • A Google szerint egyetlen „oldalélmény” rangsorolási tényező, mint például a mobilbarátság, nem határozza meg egyedül a helyezést.
  • Ehelyett a Google algoritmusa rangsoroló „rendszereket” használ, amelyek különféle jeleket vizsgálnak.
  • Az, hogy a Google nem helyezi a hangsúlyt a mobilbarátságra mint rangsorolási rendszerre nyilvánvalóvá vált, amikor eltávolította az oldallal kapcsolatos élményre és a mobilbarátságra vonatkozó említést a megerősített rangsorolási rendszerlistájáról (korábbi frissítés) .
  • „Nem azt mondja, hogy az oldalélmény megszűnt, mint szempont, vagy hogy az embereknek figyelmen kívül kellene hagyniuk az olyan dolgokat, mint a Core Web Vitals vagy a mobilbarátság.”
  • Épp ellenkezőleg: azt írja, hogy ha sikeresek akarunk lenni akkor ezeket együttesen kell kezelnünk (és ennek IGEN is RÉSZE a mobilbarát verzió is).

Nem rangsorolási szempont tehát közvetlenül, mégis fontos része a sikernek.


Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/ranking-factors/mobile-friendliness/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet