Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A mobilbarát weboldal még mindig rangsorolási tényező?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.16.

A Google régóta arról beszélt, hogy rangsorolási tényező-e az, ha a weboldalunk mobilbarát. Korábban kifejezetten az volt, de aztán egyre inkább azt kommunikálták, hogy egyre kevésbé az.

A SEJ cikke részletesen tárgyalja a témát, melyben többek között kitér az alábbiakra:

  • A Google szerint egyetlen „oldalélmény” rangsorolási tényező, mint például a mobilbarátság, nem határozza meg egyedül a helyezést.
  • Ehelyett a Google algoritmusa rangsoroló „rendszereket” használ, amelyek különféle jeleket vizsgálnak.
  • Az, hogy a Google nem helyezi a hangsúlyt a mobilbarátságra mint rangsorolási rendszerre nyilvánvalóvá vált, amikor eltávolította az oldallal kapcsolatos élményre és a mobilbarátságra vonatkozó említést a megerősített rangsorolási rendszerlistájáról (korábbi frissítés) .
  • „Nem azt mondja, hogy az oldalélmény megszűnt, mint szempont, vagy hogy az embereknek figyelmen kívül kellene hagyniuk az olyan dolgokat, mint a Core Web Vitals vagy a mobilbarátság.”
  • Épp ellenkezőleg: azt írja, hogy ha sikeresek akarunk lenni akkor ezeket együttesen kell kezelnünk (és ennek IGEN is RÉSZE a mobilbarát verzió is).

Nem rangsorolási szempont tehát közvetlenül, mégis fontos része a sikernek.


Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/ranking-factors/mobile-friendliness/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet