Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A minőségi oldalakra mutató linkek jelentenek-e előnyt SEO szempontból?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.09.29.

Talán sokan azt gondolják, hogy az oldalon elhelyezett linkek minősége részben hatással van arra, hogy az oldalt a Google milyen pozícióba sorolja a keresési találatai közt. Eszerint, ha minőségi forrásból származik a link és témába vágó, akkor az oldal feljebb kerül a Google találati listáján. Vajon számít ez, és ha igen, akkor milyen mértékben van rá hatással?

kep

John Muller, a Google szakembere ezt nem így gondolja, válaszát a legutóbbi Hangout videójában fejtette ki:

A kérdés így hangzott pontosan:

If you belong to professional bodies/trade associations, Is there a seo benefit of having external links going to these sites. Also with Content, is there a benefit of referencing external useful sites within your content? If so should they be no follow?

John válasza az alábbi volt:

It is not something that we would say that there is any SEO advantage of linking to someone else’s site. But if you think this is a link that helps users understand your site better, then maybe that makes sense.

John szavai alapján, ha bárki úgy gondolja, hogy az oldala látogatóinak bővebb információval szolgálna például egy gyártó, vagy kereskedelmi szervezet honlapjára hivatkozó linkeket elhelyezni az oldalán, akkor mindenképp érdemes ezt megtennie, attól függetlenül, hogy ez nincs hatással a Google keresési találatok rangsorolására.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet