Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft hirdetők elemezhetik a kattintás utáni viselkedést és az elkötelezettséget az új Clarity integrációval

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.10.20.

A Microsoft Clarity, a vállalat ingyenes eszköze, amely segít a webhelytulajdonosoknak jobban megérteni a látogatók viselkedését, kísérleti program keretében integrálódik a Microsoft Advertisingba – jelentette be a vállalat. 

Mi a Microsoft Clarity?

Az először 2018-ban zárt bétatesztként bevezetett Microsoft Clarity a webhelytulajdonosok számára vizuális hőtérképeket biztosít, amelyek szemléltetik a felhasználói elkötelezettséget, egyéni munkamenet-ismétléseket, egy műszerfalat, amely segít átfogó képet kapni a felhasználói interakciókról, valamint szűrőket a különböző típusú interakciók részletesebb vizsgálatához.

Novemberben az UET tag létrehozása alapértelmezés szerint kompatibilis lesz a Clarity eszközzel. November közepén a vállalat az összes meglévő UET-címkét átállítja a Clarity insightok beépítésére (kivéve azokat a webhelyeket, amelyek nem tartoznak ebbe a frissítésbe, mint például az érzékeny adatokat tartalmazó webhelyek). Amint UET-címkéje frissül, a Microsoft Advertising fiókjából hozzáférhet a Clarityhez. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet