A Microsoft Clarity, a vállalat ingyenes eszköze, amely segít a webhelytulajdonosoknak jobban megérteni a látogatók viselkedését, kísérleti program keretében integrálódik a Microsoft Advertisingba – jelentette be a vállalat.
Mi a Microsoft Clarity?
Az először 2018-ban zárt bétatesztként bevezetett Microsoft Clarity a webhelytulajdonosok számára vizuális hőtérképeket biztosít, amelyek szemléltetik a felhasználói elkötelezettséget, egyéni munkamenet-ismétléseket, egy műszerfalat, amely segít átfogó képet kapni a felhasználói interakciókról, valamint szűrőket a különböző típusú interakciók részletesebb vizsgálatához.
Novemberben az UET tag létrehozása alapértelmezés szerint kompatibilis lesz a Clarity eszközzel. November közepén a vállalat az összes meglévő UET-címkét átállítja a Clarity insightok beépítésére (kivéve azokat a webhelyeket, amelyek nem tartoznak ebbe a frissítésbe, mint például az érzékeny adatokat tartalmazó webhelyek). Amint UET-címkéje frissül, a Microsoft Advertising fiókjából hozzáférhet a Clarityhez.