Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.04.07.

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását, hogy megfeleljen a globális adatvédelmi szabályozásoknak, miközben megőrzi a hirdetési teljesítmény optimalizálásához szükséges adatokat.

A Consent Mode egy olyan funkció, amely tiszteletben tartja a felhasználói adatvédelmi preferenciákat, miközben lehetővé teszi a konverziók nyomon követését és kampányok optimalizálását. Ez a módosítás segít abban, hogy a hirdetők adatokat gyűjtsenek, miközben biztosítják a megfelelést a törvényi előírásoknak.

A hirdetők három módon adhatják meg a beleegyezési jeleket: közvetlen integrációval, az IAB keretrendszeren keresztül vagy harmadik féltől származó eszközök segítségével. A változás célja, hogy megvédje a felhasználók személyes adatait, miközben támogassa a hirdetők kampányainak teljesítményét.

Forrás: https://searchengineland.com/microsoft-advertising-enforce-consent-mode-453764

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet