Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft Ads elindítja az UET Insights irányítópultját új forgalmi adatokkal

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.03.

 A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.

  • Az univerzális eseménykövetési címke június 29-én frissül. 
  • A Microsoft szerint az új adatgyűjtés elősegíti a hirdetési teljesítmény javítását.
  • Az irányítópult több adatot fog számunkra mutatni, melyek segíthetnek az optimalizálásban. Valamint több adatjelet is fog majd figyelembe venni. 

A Microsoft Ads több webhelyadatot kezd gyűjteni az Univerzális eseménykövetési címkéjén keresztül, hogy támogassa az UET Insights nevű új irányítópultot, amely júniusban indul a hirdetők számára.

Az adatok közel valós időben lesznek elérhetők, és  következő mutatókat fogják tartalmazni:

  • Munkamenetek száma
  • Népszerű oldalak
  • Eszköz bontása
  • Országos bontás 
  • Gyors visszalépések (azon munkamenetek száma, amelyek során a látogató egy oldalra navigált, majd gyorsan visszatért az előző oldalra a kiválasztott időszakban).
  • Átlagos aktív idő .

Íme egy előnézet arról, hogyan néz ki az UET Insights irányítópultja:

Új adatjelek. Az UET-címke által rögzített további webhelyteljesítmény-jelek a következők:

  • Oldal késések (sebesség és betöltési idő).
  • Kattintés és görgetés interakciókat tekintve 
  • Vásárlási kosár részletei
  • Kosár elhagyásának részletei
  • Böngésző alapú jelek
  • JavaScript böngésző hibák

Június 29. Ez az a dátum, amikor a Microsoft automatikusan engedélyezi az UET Insights szolgáltatást az összes meglévő UET-címkén. Az UET Insights alapértelmezés szerint minden újonnan létrehozott címkén engedélyezve lesz.

Leiratkozás az UET Insights engedélyezése előtt:

  • Az automatikus frissítés letiltásához június 26-ig töltsük ki a leiratkozási űrlapot.

Az UET Insights engedélyezése utáni leiratkozás:

  • Egy címke letiltása: Lépjünk az Eszközök > UET címke elemre , és válasszuk ki a címkét. Menjünk az UET Insights fölé, és válasszuk ki a ceruza ikont. Megjelenik egy előugró ablak: Szerkesszük a statisztikai beállításokat . Kapcsoljuk ki a beállítást
  • Több címke letiltása: Lépjünk az Összes címke oldalra, jelöljük ki az összes kívánt címkét, és válasszuk az Insights letiltása lehetőséget .

A Microsoft szerint a cél az, hogy a hirdetők jobban megértsék a felhasználói elkötelezettséget, és javítsák a hirdetések célzását. Remélhetőleg ezek az új adatok segíthetnek a hirdetőknek a megtérülés javításában, valamint nagyobb forgalom és konverziók növelésében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet