A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.
- Az univerzális eseménykövetési címke június 29-én frissül.
- A Microsoft szerint az új adatgyűjtés elősegíti a hirdetési teljesítmény javítását.
- Az irányítópult több adatot fog számunkra mutatni, melyek segíthetnek az optimalizálásban. Valamint több adatjelet is fog majd figyelembe venni.
A Microsoft Ads több webhelyadatot kezd gyűjteni az Univerzális eseménykövetési címkéjén keresztül, hogy támogassa az UET Insights nevű új irányítópultot, amely júniusban indul a hirdetők számára.
Az adatok közel valós időben lesznek elérhetők, és következő mutatókat fogják tartalmazni:
- Munkamenetek száma
- Népszerű oldalak
- Eszköz bontása
- Országos bontás
- Gyors visszalépések (azon munkamenetek száma, amelyek során a látogató egy oldalra navigált, majd gyorsan visszatért az előző oldalra a kiválasztott időszakban).
- Átlagos aktív idő .
Íme egy előnézet arról, hogyan néz ki az UET Insights irányítópultja:

Új adatjelek. Az UET-címke által rögzített további webhelyteljesítmény-jelek a következők:
- Oldal késések (sebesség és betöltési idő).
- Kattintés és görgetés interakciókat tekintve
- Vásárlási kosár részletei
- Kosár elhagyásának részletei
- Böngésző alapú jelek
- JavaScript böngésző hibák
Június 29. Ez az a dátum, amikor a Microsoft automatikusan engedélyezi az UET Insights szolgáltatást az összes meglévő UET-címkén. Az UET Insights alapértelmezés szerint minden újonnan létrehozott címkén engedélyezve lesz.
Leiratkozás az UET Insights engedélyezése előtt:
- Az automatikus frissítés letiltásához június 26-ig töltsük ki a leiratkozási űrlapot.
Az UET Insights engedélyezése utáni leiratkozás:
- Egy címke letiltása: Lépjünk az Eszközök > UET címke elemre , és válasszuk ki a címkét. Menjünk az UET Insights fölé, és válasszuk ki a ceruza ikont. Megjelenik egy előugró ablak: Szerkesszük a statisztikai beállításokat . Kapcsoljuk ki a beállítást
- Több címke letiltása: Lépjünk az Összes címke oldalra, jelöljük ki az összes kívánt címkét, és válasszuk az Insights letiltása lehetőséget .

A Microsoft szerint a cél az, hogy a hirdetők jobban megértsék a felhasználói elkötelezettséget, és javítsák a hirdetések célzását. Remélhetőleg ezek az új adatok segíthetnek a hirdetőknek a megtérülés javításában, valamint nagyobb forgalom és konverziók növelésében.