Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft Ads bejelentette a Pmax legfontosabb frissitéseit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.25.

A Microsoft azt tervezi, hogy ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja a hirdetőknek, amelyek jelenleg elérhetőek a Google Pmax kampányokon belül.

A jelenleg még elérhető Smart shopping kampányok a harmadik negyedévben kivezetésre kerülnek. 

A Microsoft megerősítette, hogy a következő funkciókat a következő néhány hónapon belül bevezetik a PMax-ba:

  • Oldalfeedek URL-bővítményhez.
  • Konverziós érték szabályai.
  • Márkakizárások (kampány szint).
  • Automatizált cselekvésre ösztönzés.
  • A bővítmények előnézete.
  • Keresési kifejezés statisztikák jelentés.
  • Kampányszintű eszközgenerálási beállítások.

A harmadik negyedévben érkezik a közönség kizárás is.

Ha olyan PMax-kampányt importálunk a Google Ads-ből, amely eredetileg smart shopping kampányként vagy DSA-kampányként jelent meg, a Microsoft a következő hetekben fokozatosan PMax-kampányra frissíti. Ha jelenleg olyan harmadik féltől származó platformot használunk, amely még nem támogatja a PMax-ot, a rendszer továbbra is smart shoppingként vagy dinamikus keresési hirdetésként (DSA) importálja őket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet