Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft Ads általános egyezés módosító kulcsszavai megváltoznak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.24.

Március 15-től a Microsoft Advertising megváltoztatta az általános egyezés-módosító (BMM) kulcsszavak hirdetésekben való megjelenítését.

A hirdetők részéről egyelőre nincsen további teendő.

Jelenleg az ​általános-egyezés módosító kulcsszavak kifejezésegyezésként szolgálnak, de mostantól általános egyezésként jelennek meg​. Ezt a változtatást fokozatosan vezetik be, és a Microsoft Advertising a stabil teljesítmény fenntartására számít​. A vállalat azon dolgozik, hogy javítsa az általános egyezés algoritmikus teljesítményét és​ célja, ​​hogy ez a változtatás jó minőségű eredményeket biztosítson.

Azok a hirdetők, akik tesztelték ezt az új rendszert, arról számoltak be, hogy a konverziós mennyiség javulását tapasztalták az ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA) megőrzése mellett. 

A hirdetőknek ezen a ponton nincs szükségük semmilyen lépésre. A Microsoft Advertising azt javasolja, hogy a hirdetők legalább két hétig figyeljék teljesítményt, mielőtt bármilyen módosítást végeznének​. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet