Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta új funkciókat vezet be a Facebook és Instagram Reels hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.17.

Az új funkciók célja a kampánykészítés folyamatának egyszerűsítése a hirdetők számára és a vásárlók felhasználói élményének javítása.

Lássuk, mik ezek!


  • Collection ads: ezt a hirdetéstípust, amely már elérhető az Instagramon, most tesztelik a Facebook Reels hirdetéseknél.

 A formátum egy nagy videóból vagy képből, valamint további kisebb képekből áll. A felhasználók végiglapozhatják ezeket a képeket, hogy többet megtudjanak az őket érdeklő termékekről.

  • Multi-destination Reels carousel ads: ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy a megjelenített képeken keresztül több termékoldalra irányítsák a potenciális vásárlókat segítve őket abban, hogy könnyebben megtalálják a keresett termékeket, ami potenciálisan növelheti az eladásokat.
  • Swipe left funkció: már elérhető a Facebook és az Instagram Reels hirdetéseiben, lehetővé teszi az embereknek, , hogy könnyedén még többet megtudjanak az őket érdeklő termékekről, megkönnyítve a vásárlást és javítva a felhasználói élményt, ami ismét növelheti az eladásokat.

Forrás: https://searchengineland.com/meta-new-features-facebook-instagram-reels-ads-433162

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet