Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A meta új betekintést ad a mesterséges intellgencia alapú Advantage hirdetési csomagjába

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.18.

A Meta új áttekintést tett közzé mesterségesintelligencia-alapú „Advantage” hirdetési csomagjáról, ami tartalmazza a kampányok optimalizálását segítő összes mesterségesintelligencia-eszközt.

Sok hirdető járt sikerrel a Meta Advantage+ kampányaival, amelyek most már hatékonyan automatizálhatják a teljes kampányfolyamatot, a kreatívtól a célzáson át az ajánlattételig. És bár úgy érezhetjük, hogy túl sok irányítást adunk át a Meta robotjainak, az eredmények magukért beszélnek.

A Meta ebbe nyújt némi betekintést legújabb, 14 oldalas útmutatójában.

A javuló teljesítmény nagy része a közönségbővítésben rejlik, és abban, hogy hirdetései több embernek jelennek meg, mint amit a saját célzásunk esetleg elmulasztott. Az Advantage előnye tehát, hogy a Meta rendszerei sokkal több válaszelemet képesek feldolgozni, és ezt beépíteni a megjelenített hirdetésekbe, ami a szélesebb közönség hatékonyabb bevonását biztosítja.

Az AI-rendszerek fő erőssége tehát, hogy sokkal gyorsabban képesek válogatni az információk tömegei között, mint egy ember, és ez a hirdetésre adott válaszokkal összefüggésben pontosabb, aktívabb célzást jelent, olyan új célközönség eléréséhez.

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/meta-shares-insights-ai-based-advantage-ad-suite/729424/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A klímapiac átalakulása és a marketing új szerepe – KLIKKTALK podcast a Cool4u szakértőivel – 7. epizód

A klímapiac az elmúlt években gyökeresen megváltozott: a légkondi már nem luxus, hanem alapvető igény. A változás motorja nemcsak a technológia, hanem a tudatos, edukatív marketing is, amely új szintre emelte a vásárlókkal való kommunikációt.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet