Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta mesterséges intelligenciával működő hirdetési kreatív eszközöket indít el

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.05.15.

A Meta egy új generatív mesterséges intelligencia funkciókat mutatott be (képekhez és szövegekhez kapcsolódóan), amelyek segítségével a vállalkozások még vonzóbb hirdetési tartalmakat hozhatnak létre a Facebookon és az Instagramon.

A Meta legújabb frissítése lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy automatizálják a hirdetéskészítés egyes részeit a márka elemek és irányelvek felhasználásával. Ez időt szabadít fel a hirdetők számára, hogy a fiókkezelési feladatok más, nem automatizálható részeivel foglalkozzanak.

A frissítések két fő része:

  • Képgenerálás: A hirdetők képvariációkat hozhatnak létre az eredeti hirdetési kreatívok alapján, beleértve a különböző háttereket, szöveges átfedéseket és a megjelenített termékek módosítását.
  • Szöveggenerálás: A Meta mesterséges intelligenciája a hirdető márkahangjához és a korábbi kampányok legfontosabb értékesítési pontjaihoz igazított hirdetési főcímeket és szövegeket javasol.

Mikortól érhetőek el az új funkciók? A vállalat azt tervezi, hogy az új funkciókat az év végéig világszerte bevezetik (Advantage+). 

Forrás: https://searchengineland.com/meta-launches-ai-powered-ad-creativity-tools-440316 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet