Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta közönségcélzási frissítéseket jelentett be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.04.11.

A Meta új közönségbetekintési és célzási lehetőségeket vezetett be Advantage+ Shopping kampányaiban.

Ezek az új lehetőségek lehetővé teszik, hogy jelentéseket készítsünk a közönségről, és megcélozzuk a termékünk vagy szolgáltatásain iránt érdeklődő személyeket, akik még nem vásároltak.

A közönség jobb megértése hatékonyabb kampányoptimalizálást tesz lehetővé, míg a precíz célzási lehetőségek segítenek elérni a nagy értékű fogyasztókat. Mindkét szempont a konverziók növekedéséhez és a kampány általános sikeréhez vezethet.

A Meta bevezetett egy új funkciót, az „elkötelezett ügyfelek közönségszegmensét”

Az Elkötelezett ügyfelek közönségszegmenssel egyéni közönségekkel határozhatja meg elkötelezett ügyfeleit, amely kifejezetten erre a közönségre vonatkozóan nyújt jelentési lebontásokat.

A Meta új szegmenst kínál az eredmények elemzéséhez a Hirdetéskezelőben. Csak lépjünk a Lebontás menübe, és válasszuk a „Demográfia közönségszegmensek szerint” lehetőséget. Innentől külön sorok jelennek meg az Új ügyfelek, a Meglévő ügyfelek és az Elkötelezett ügyfelek számára.

A Meta szerint az elkötelezett ügyfelek „azok az emberek, akik tisztában vannak a vállalkozásunkkal, vagy kapcsolatba léptek termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal, de nem vásároltak”.

A továbbfejlesztett célzással egyéni közönséget vagy több egyéni közönséget is létrehozhatunk az elkötelezett ügyfelek számára, de valószínűleg ki kell hagyni a fizető ügyfeleket a beállításukkor.

Ez a frissítés jelentős betekintést nyújt a teljesítménybe és az Advantage+ Shopping-kampányok megvalósításába. Mivel minimális a hirdetői ellenőrzés a célzást illetően, ez segít egyértelművé tenni, hogy értékesítési teljesítményének mekkora része származik az új ügyfelektől, a jelenlegi ügyfelektől és azoktól, akik vásárlás nélkül léptek kapcsolatba a márkával

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet