Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta frissítette az adatvédelmi szabályzatát

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.06.14.

A Meta június 26-tól a fiókok (Facebook és Instagram) publikus fotóinak és bejegyzéseinek használatával fogja bővíteni mesterséges intelligenciáját.

Ha a felhasználók nem szeretnék, hogy pl. a saját arcukat, képeiket, bejegyzéseiket felhasználja az AI, akkor ezt jelezni kell a Meta felé.

Instagram esetében:

Névjegy / Adatvédelmi szabályzat /  Itt kattints a tiltakozáshoz való jogod lehetőségre. Ha ez betöltődik, akkor görgess le és  töltsd ki az ott található űrlapot. Írj üzenetet angolunk vagy akár magyarul pl. “ Nem szeretném, hogy a képeimet használjai az AI.” vagy bármilyen egyértelmű szöveget. Ezt követően a kattints a küldés gombra.

Facebook esetén:

Beállítások / Beállítások és adatvédelem / Adataid kezelésével kapcsolatos tudnivalók / itt válaszd az IGEN lehetőséget. Majd betöltődik egy új lap, ahol görgess le és töltsd ki az adatokat (úgy mint az Instagram esetében), majd kattints a küldés gombra.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet