Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta automatizálással segíti a kisvállalkozók hirdetését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.19.

A Meta új mesterséges intelligencia és automatizálási eszközöket vezet be, amelyek segítségével a hirdetők többet hozhatnak ki a hirdetési kiadásaikból. 

Az Advantage+ kampány létrehozás már elérhető az összes hirdetési fiókban, ami egy választható opció. Amikor új konverzió fokuszú kampányt hozunk létre, akkor a rendszer már ezt javasolja, ez egy úgynevezett “bevált módszer” a kampányok beállítására. Jóval egyszerűbben tudunk kampányt létrehozni, mintha manuálisan tennék, de ezáltal kevesebb  beállítási lehetőségünk is va, mint alapesetben. 

Ez egyszerűsített beállítási lehetőség azok számára, akik nem rendelkeznek kellő tapasztalattal a hirdetések világában és gyorsan szeretnének létrehozni egy konverzió fókuszú kampányt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet