Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A márkák új, együttműködési hirdetéseket használhatnak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.10.03.

A márkák új, együttműködési hirdetéseket használhatnak, hogy a vásárlási szándékú közönséget a viszonteladókhoz tereljék.

A Facebook új együttműködési hirdetéseket vezet be a helyi kiszállításokhoz kapcsolódóan, hogy ezzel segítsék az éttermeket és élelmiszerboltok forgalmát.

Az új hirdetéstípussal a készáru gyártók és helyi boltok megjeleníthetik termékeiket a vásárlási szándékú felhasználók számára.

Korai tesztfázis:

A Meta bejelentette, hogy a Wendy’s gyorsétteremláncnál sikeres volt a helyi kampány, ahol azokat a felhasználókat célozták, akik korábban a Grubhubon érdeklődtek a termékeik iránt.

Segítő tippek a Metatól:

  • Használjuk a katalógus alapú hirdetést a funnel alját célzó kampányokhoz, tehát a vásárlási szándékú és retargeting felhasználóknak
  • Konverzió fókuszú kampányokat javasolnak a vásárláshoz közelebb álló közönségnek. Őket saját adatbázis vagy a vállalkozás számára kiemelt demográfiai célzással érhetjük el.
  • Folyamatosan teszteljük és figyeljük a kampányok teljesítményének alakulását, hogy a céljainkkal összhangban tudjunk rajtuk módosítani szükség esetén.
  • Kérjünk hozzáférést a viszonteladóknál az együttműködési hirdetésekre vonatkozó prémium funkciókhoz a viszonteladóknál, ha erre szükségünk van. Ezek a funkciók: kiterjesztett retargeting közönségek, kosárinformációk és a viszonteladó saját közönségei.

A Meta oldalán megtalálható az erről szóló bejelentés és a setup útmutató.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet