Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A márkák új, együttműködési hirdetéseket használhatnak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.10.03.

A márkák új, együttműködési hirdetéseket használhatnak, hogy a vásárlási szándékú közönséget a viszonteladókhoz tereljék.

A Facebook új együttműködési hirdetéseket vezet be a helyi kiszállításokhoz kapcsolódóan, hogy ezzel segítsék az éttermeket és élelmiszerboltok forgalmát.

Az új hirdetéstípussal a készáru gyártók és helyi boltok megjeleníthetik termékeiket a vásárlási szándékú felhasználók számára.

Korai tesztfázis:

A Meta bejelentette, hogy a Wendy’s gyorsétteremláncnál sikeres volt a helyi kampány, ahol azokat a felhasználókat célozták, akik korábban a Grubhubon érdeklődtek a termékeik iránt.

Segítő tippek a Metatól:

  • Használjuk a katalógus alapú hirdetést a funnel alját célzó kampányokhoz, tehát a vásárlási szándékú és retargeting felhasználóknak
  • Konverzió fókuszú kampányokat javasolnak a vásárláshoz közelebb álló közönségnek. Őket saját adatbázis vagy a vállalkozás számára kiemelt demográfiai célzással érhetjük el.
  • Folyamatosan teszteljük és figyeljük a kampányok teljesítményének alakulását, hogy a céljainkkal összhangban tudjunk rajtuk módosítani szükség esetén.
  • Kérjünk hozzáférést a viszonteladóknál az együttműködési hirdetésekre vonatkozó prémium funkciókhoz a viszonteladóknál, ha erre szükségünk van. Ezek a funkciók: kiterjesztett retargeting közönségek, kosárinformációk és a viszonteladó saját közönségei.

A Meta oldalán megtalálható az erről szóló bejelentés és a setup útmutató.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet