Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.07.23.

A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe. Bár a meglévő márkalisták továbbra is aktívak maradnak, az új listák hozzáadásához vagy a meglévők módosításához a hirdetőknek engedélyezniük kell az AI Max funkciót.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet