Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.07.23.

A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe. Bár a meglévő márkalisták továbbra is aktívak maradnak, az új listák hozzáadásához vagy a meglévők módosításához a hirdetőknek engedélyezniük kell az AI Max funkciót.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet