Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A LinkedIn teszteli a hashtagok kivezetését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.15.

A LinkedIn teszteli a hashtagok kivezetését – jelent meg egy Twitter posztban.

Mit jelent ez?

Az elmúlt időszakban több LinkedIn felhasználó is problémákat tapasztalt a hashtagek használatakor. Jelezték például, hogy nem találják a hashtageket, vagy a mentett hashtageket, nincsenek ajánlott hashtagek a poszt készítése során.

A hashtagek használata pedig felbecsülhetetlen értékű a LinkedIn felületén – és a vállalkozások hatékonyan használták őket a LinkedIn stratégiában a siker érdekében.

Miután a hibát bejelentették a LinkedIn ügyfélszolgálatra, az a válasz érkezett, hogy nem rendszerhiba van, hanem tesztelik a hashtagek kivezetését. 

Forrás: https://twitter.com/MattNavarra/status/1697185376685658531

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet