Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A klikkek befolyásolják a Google Cégem rangsort

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.12.02.

Rahul J, a Google My Business (Google Cégem) csapatból, megjelölt négy konkrét faktort, ami befolyásolhatja a helyi keresések között elfoglalt pozíciókat. Ezek többnyire már ismertek vagy sejthetőek voltak, ugyanakkor eddig hivatalos Google alkalmazottól még egyszer sem hangzott el a kattintások jelentősége.

Google Cégem rangsor tényezők

Egészen pontosan így fogalmazott a negyedik tényezőről, “Search history: In the past how many times has the listing been clicked on by users searching with the keyword.” Vagyis az, hogy konkrétan hányszor kattintottak az adott találatra számít. A konkrét felsorolása pedíg így fest:

  • Relevancia: az üzletünk profilja mennyire releváns a keresett kifejezéssel.
  • Ismertség: értelemszerűen egy nagyobb, ismertebb brand előnyhöz juthat, mert könnyebben és gyorsabban szerezhet értékeléseket, véleményeket stb. De ez fordítottan is elsülhet.
  • Távolság: az üzletünk bejelentett címe mennyire van közel/távol az adott keresés lokációjához képest.
  • Keresési előzmények: az a bizonyos negyedik faktor.

Természetesen más lehetőségeket is felsorolt, mint a megfelelő kategorizálás, legyen nyilvános a Google Cégem profil hivatkozáse, szerezzünk pozitív értékeléseket és folyamatosan frissítsük a profilunkat. Ezekről hivatalos útmutató is elérhető.

[error]FRISS HÍR, 2015.12.03: a Google időközben megváltoztatta megjegyzését és átírták a kérdéses kommentet.

Korábbi: “In the past how many times has the listing been clicked on by users searching with the keyword.”

Átírt: “The number of times it has been useful historically on the basis of relevance, prominence and distance.”

Vagyis finomítottak a megfogalmazáson:)

[/error]

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet