Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A jövőben sokkal kevésbé lesznek fontosak a backlinkek?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.11.

John Mueller egy legutóbbi Hangouts beszélgetésen röviden arról mesélt, hogy idővel a backlinkek értéke, pontosabban: a rangsoroló algoritmuson belüli súlya egyre csökkenni és csökkenni fog.

Ez kisebb sokként érhet minket, csakhogy ez a mondás nem újdonság: már 8 évvel ezelőtt is említette ezt Matt Cutts, a Google akkori spam lead-je.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem lesznek fontosak a linkek, hiszen az oldalakat a linkeken keresztül fedezi fel a Google. Azonban ez is beleillik abba a trendbe, hogy a keresőóriás egyre inkább a tartalom felé mozdul el a rangsorolásban, azaz hogy mennyire hasznos és élvezetes az adott tartalom a usernek, és nem az, hogy mennyi backlink mutat rá.

Vélhetően ez a változtatás az elmúlt évek tömeges proaktív backlink építési gyakorlata miatt is efelé halad.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Hogyan építs fel a nulláról egy 5 milliárdos webáruházat? – a Pelenka.hu története a legújabb KLIKKTALK adásunkban

Mi kell ahhoz, hogy egy ötletből néhány év alatt milliárdos forgalmú vállalkozás legyen? Ebben az epizódban Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója őszintén mesél arról, hogyan építette fel Magyarország egyik legsikeresebb webáruházát – nem csak pénzügyi szemmel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Új korszak a kampánykezelésben: kötelező Advantage+ frissítés a Meta hirdetési fiókokban

A Meta hirdetésekben idén egy jelentős változás lép életbe: minden kampány automatikusan Advantage+ (ADV+) típusúvá válik, és ezzel együtt a manuális beállítási lehetőségek is fokozatosan kivezetésre kerülnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet