Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A jövőben sokkal kevésbé lesznek fontosak a backlinkek?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.11.

John Mueller egy legutóbbi Hangouts beszélgetésen röviden arról mesélt, hogy idővel a backlinkek értéke, pontosabban: a rangsoroló algoritmuson belüli súlya egyre csökkenni és csökkenni fog.

Ez kisebb sokként érhet minket, csakhogy ez a mondás nem újdonság: már 8 évvel ezelőtt is említette ezt Matt Cutts, a Google akkori spam lead-je.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem lesznek fontosak a linkek, hiszen az oldalakat a linkeken keresztül fedezi fel a Google. Azonban ez is beleillik abba a trendbe, hogy a keresőóriás egyre inkább a tartalom felé mozdul el a rangsorolásban, azaz hogy mennyire hasznos és élvezetes az adott tartalom a usernek, és nem az, hogy mennyi backlink mutat rá.

Vélhetően ez a változtatás az elmúlt évek tömeges proaktív backlink építési gyakorlata miatt is efelé halad.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet