Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Instagram Reels -hirdetések mostantól több marketingszakember számára elérhetők

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.29.

Az Ads on Reels eleinte csak a Facebookon volt elérhető a marketingesek számára, de a Meta reméli, hogy a pilot verzió kiterjesztése az Instagramra is növelni fogja az alkalmazások letöltését.

A Meta kiterjeszti Ads on Reels pilotját az Instagram marketingeseinek szélesebb körére.

A kezdeményezés korábban kizárólag a Facebookra vonatkozott, majd májusban az Instagramon néhány marketingszakember számára elérhetővé vált.

Most az Instagram Ads on Reels szolgáltatást tovább bővítik, hogy több hirdető kipróbálhassák a terméket a közösségi hálózatokon.

A képes hirdetések közvetlenül a Reels tartalmán jelennek meg az Instagram-felhasználók számára – így nincs fennakadás a Reelset néző személyben. Ezeket a hirdetéseket kifejezetten arra tervezték, hogy zökkenőmentesen beleolvadjanak a Reels tartalmába, ami azt jelenti, hogy a felhasználói élmény nem sérül.

A túl sok hirdetés az Instagramon problémát okozhat mind a felhasználók, mind a hirdetők számára; a felhasználókat irritálhatják az állandó megszakítások, ami a hirdetők kevesebb elköteleződését eredményezheti. Mivel azonban az Ads on Reels szolgáltatást úgy hozták létre, hogy ne zavarják a felhasználói élményt, nagyszerű megoldásnak bizonyulhat a marketingesek számára, hogy elérjék az Instagram 2 milliárd aktív felhasználójának jelentős részét.

Egyéb hasznos szolgáltatások marketingszakemberek számára:

Miközben az Instagram arra készül, hogy több hirdetőre is kiterjessze Ads on Reels rendszerét, a marketingesek a közösségi hálózati platform kiegészítő eszközeit is használhatják, többek között:

  • Alkalmazáspromóciós hirdetések – Ez a Facebook és Instagram tekercseken bevezetett funkció segít a marketingeseknek nagyobb közönség elérésében, ahogy bővítik felhasználói bázisukat.
  • Zeneoptimalizálás – A Meta ingyenes, jó minőségű dalokat dobott piacra Sound Collection könyvtárából, amelyek felhasználhatók Facebook- és Instagram-reels és körhintahirdetéseken.
  • Készletszűrő – A Meta nemrég elkezdte tesztelni ezt az új eszközt, valamint harmadik féltől származó ellenőrző megoldását a Facebookon és az Instagramon, kiválasztott marketingesekkel.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet