Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.02.23.

Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.

A Google Ads hozzárendelési funkciója (korábbi nevén Keresési hozzárendelés) segít megérteni a konverzióig vezető utat, segítségével befektetéseinket arra a médiumra összpontosíthatjuk, amely a legnagyobb hatást gyakorolja az eredményekre.

A YouTube hirdetés segítségével megnézhetjük, milyen szerepet játszik a videó az ügyfelek vásárlási folyamatában. A még szélesebb áttekintés érdekében pedig a Google most hozzáadta a vizuális hirdetéseket is ehhez a jelentéshez.

A hozzárendelési jelentésekben szereplő YouTube és vizuális hirdetések tehát már bétaverzióban vannak. A jogosult hirdetők az Eszközök ikonra kattintva, a Mérés> Forrásmegjelölés részében választhatják ki.

Engedélyezzük a YouTube és a vizuális hirdetéseket megjelenítését is az összes hozzárendelési jelentésben a keresési hirdetések mellett (beleértve a Shopping-ot is). 

A hozzárendelési jelentések tartalmazzák a Leggyakoribb útvonalak, a Segített konverziók, az Útvonal mutatói és a Modell-összehasonlítás jelentéseket.

Leggyakoribb útvonalak (Top Path) jelentés

A Leggyakoribb útvonalak jelentés megmutatja, hogyan működnek együtt a keresési (beleértve a Shopping), a YouTube és a vizuális hirdetések a konverziók elősegítése érdekében. Így felfedezhetjük az ügyfelek által a konverzió befejezéséhez leggyakrabban használt útvonalakat.

Modell-összehasonlítás jelentés

A modell-összehasonlítás segít összehasonlítani a konverziónkénti költséget és a hirdetési kiadások megtérülését a különböző hozzárendelési modelleknél, például az utolsó kattintás, a szabályalapú és az adatközpontú hozzárendelésnél

Mostantól egy helyen láthatjuk a keresési, YouTube és vizuális hirdetéseinket, és megérthetjük azok konverziókra gyakorolt ​​hatását, így kiválaszthatjuk a vállalkozásunknak legmegfelelőbb hozzárendelési modellt.

Bővebb információ: https://support.google.com/google-ads/answer/2404190

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet