Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A hirdetési költések 20%-kal emelkedtek hálaadáskor, Black Friday-en stagnáltak tavalyhoz képest

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.12.04.

A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. A hálaadás egy önálló e-kereskedelmi eseménnyé válik, tavalyhoz képest 19.6 %-kal nőtt a fizetett hirdetések száma ezen a napon és nagyjából azonos maradt Fekete Pénteken – derült ki a Kenshoo felméréséből.

November 1 és 27 között az egy évvel ezelőtti adatokhoz képest szerény 3.7%-os növekedés jelentkezett a szponzorált hirdetéseknél, ezeknek nagy része – nem meglepő módon – a mobilos és Google Shopping kampányoknak volt köszönhető. A terméklistázós hirdetések költései 35%-kal, a mobilos fizetett hirdetések pedig 64%-kal emelkedtek – szintén a múlt évvel összehasonlítva.

kenshoo-holiday-2015-by-device

Mobilos kattintások és konverziók fej-fej mellett növekednek

 A mobilos konverziós arányok továbbra sem igazi versenytársai a desktop számoknak, de rengeteget fejlődtek 2014 óta és majdnem negyedét produkálták a fizetett hirdetési költéseknek a tárgyalt időszakban.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet