Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A GSC-ben elérhető az új, oldallal kapcsolatos élményről szóló jelentés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.01.27.

A Google idén februárra ígért újabb algoritmus-frissítéséhez kapcsolódóan kibővítette riportját: már elérhető az asztali eszközökre vonatkozó ‘page experience’ jelentés.

A Google Search Console “Oldallal kapcsolatos élmény” riportjában eddig csak a mobil platformra vonatkozó adatok voltak megtalálhatók. A kibővített riportban mostantól az asztali platformra vonatkozó ‘page experience’ kimutatások is megtalálhatók lesznek. 

Azáltal, hogy a rangsorolási faktorok közé a weboldalak mobil verziójának adatai kerültek be, mindenki a mobil oldal teljesítményét kezdte el optimalizálni. Azonban a Google hatására eljött az idő, hogy a figyelmünk fókusza visszaforduljon az asztali eszközön tapasztalható felhasználói élményre – hiszen idén februárban ismét frissítik az algoritmust, és az asztali eszközökön mérhető, oldallal kapcsolatos élmény rangsorolási faktor lesz.

A riport a GSC-ben az “Oldallal kapcsolatos élmény” jelentésen belül érhető el.

Forrás: Search Engine Land

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet