Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google visszavonja a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.18.

A Google a háttérbe helyezi a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát, és a jövőben a konverziók maximalizálás és konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégia lesz az fókuszban. A Google állítása szerint, ez nem jelenti azt, hogy tCPA és tROAS ajánlattételi stratégia megszűnne.

A változtatás célja, hogy a hirdetőknek segítsen javítani a teljesítményen, mivel a konverziók maximalizálás és a konverziós érték maximalizálás ajánlattételi stratégiák agresszívabbak lesznek a bevételek növelésében és a CPA-k csökkentésében. 

A konverziók maximalizálása ajánlattételi stratégia figyelmen kívül hagyja a CPA-t, így sokszor megeshet, hogy jóval magasabb CPA-t tapasztalunk, mint az általunk elvárt lenne. A jövőben lehetőségünk lesz beállítani egy küszöbértéket, amivel ezt tudjuk majd szabályozni. A küszöbértéket opcionálisan használhatjuk a konverziók maximalizálásánál és a konverziós érték maximalizálásánál is. 

Mikor lép életbe ez a változás?

2021 áprilisától várhatóan megjelenik a konverziók maximalizálásánál és konverziós érték maximalizálásánál is az új küszöbérték, amivel majd tudjuk szabályozni az ajánlatokat. A Google azt nem közölte, hogy a cél-CPA és cél-ROAS mikor fog megszűnni, de ezzel a változtatással elképzelhető, hogy hamarosan elbúcsúzunk tőlük. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet