Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google útjára indította az októberi spam update algoritmus-frissítést

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.10.27.

Tavaly november óta ez az újabb olyan algoritmus-frissítés, amit kifejezetten spam-jellegű tartalom megtalálására állítottak rá.

Tehát semmi konkrét iparágra nem célozták ezt, hanem csupán egy, már meglévő spam-detektáló algoritmust finomítottak, hogy hatékonyabban működjön, illetve megtalálja az új típusú spam tartalmakat.

A Google szerint 1 hétbe telik, mire teljesen kifut az algoritmus és látjuk az eredményeket. Mivel a frissítés kb 6 napja történt, ezért hamarosan látnunk kell, hogy milyen hatása volt. Kis idő elteltével várhatóan tisztább képet kapunk arról is, hogy főleg melyik iparág “szenvedte” meg ezt a frissítést.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet