A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli (offline) megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.
Annak érdekében, hogy az alkalmazás-hirdetők elérhessék a leendő felhasználókat, a Google létrehozott néhány új módszert, amelyek segítségével a hirdetők több potenciális felhasználót érhetnek el és optimalizálhatják alkalmazáskampányaikat.
Alkalmazáshirdetések megjelenítése asztali számítógépen
Az alkalmazáskampányok alkalmasak a Search, a YouTube, a Google Play, a Discover, valamint több mint hárommillió más webhely és alkalmazás futtatására, de korábban csak mobilon jelentek meg.
Most az Android-felhasználókat megcélzó hirdetők elérhetik a potenciális ügyfeleket asztali számítógépen, valamint mobilon, a SERP asztali változatán, valamint a Google Display Hálózaton is.
Míg az alkalmazáshirdetések a Google Play áruház asztali webhelyére mutatnak, az áruház lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az alkalmazást közvetlenül a Play-fiókjukhoz kapcsolt eszközre telepítsék.
Az Android alkalmazás-hirdetők júniustól kezdve automatikusan asztali számítógépeken is megjeleníthetik a hirdetéseket, így nincs szükség további lépésekre az Android-alkalmazásokat már hirdető hirdetők számára. A hirdetők ugyanúgy figyelhetik az asztali számítógép teljesítményét az eszköz részben, mint bármely más kampányban.
Egyedi alkalmazáson belüli események a Google Analytics szolgáltatásban
Az alkalmazáson belüli teljesítményelemzés fontos a legtöbb alkalmazáskampány számára, amely az alkalmazáson belüli események beállításának képességén alapul. Korábban a Firebase használatával kódolásra és alkalmazásfrissítésre volt szükség egy egyedi alkalmazáson belüli esemény létrehozásához, például a megrendelések nyomon követéséhez, amikor az emberek befejezték a vásárlást. A Google most bejelentette, hogy az események létrehozása és módosítása a Google Analytics felületén lehetséges – kódfrissítések nélkül.
A mélylinkek összekapcsolása
Annak érdekében, hogy a hirdetők megkönnyítsék a mélylinkek bevezetését, a Google bejelentette a mélyhivatkozás-ellenőrzőt, egy olyan eszközt, amely segít a hirdetőknek a mélylinkek érvényesítését az egész Android-alkalmazásukon. Az eszköz használatával a hirdetők elküldhetnek és letölthetnek egy részletes jelentést, amely tartalmazza az eszköz összes ellenőrzését a linken, és azt, hogy hogyan kell kijavítani az elmulasztott konfigurációkat.
A Google bejelentette az Impact Calculator-t is, amely felsorolja az összes hiányzó URL-t, amelyek a hirdetők mélylinkekként történő bevezetését fontolóra vehetik, és azok becsült kihagyott konverziói, amelyek nem valósítják meg őket.
Adatalapú hozzárendelés
A fentieken túl a Google kihirdette az adatközpontú hozzárendelést (DDA) is a mélyen összekapcsolt kampányokhoz, hogy a hirdetők megértsék, hogy a mobil webes hirdetésekre leadott egyedi kattintások miként késztették az ügyfeleket az alkalmazáson belüli vásárlások végrehajtására annak érdekében, hogy javítsák az internetes alapú kampányok ajánlattételi döntéseit.