Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új CTA-t próbál ki, amely közvetlenül a webhelyre irányítja az ügyfeleket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.22.

A Google Merchant Center új kísérleti programja extra lehetőséget kínál arra, hogy potenciális ügyfeleket irányítsunk a webhelyünkre.

A Google Merchant Center egy „kijelentkezési” kísérleti tesztet tesztel, amely extra lehetőséget kínálhat arra, hogy ügyfeleket vonzzon webhelyére.

A Google Merchant Center csapata e-mailben értesítette a kereskedőket erről a kísérletről, és leírta azt:

  • „Adja meg a vásárlásra kész ügyfeleknek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül az Ön pénztárában landoljanak. A. A Google új pilotja segített növelni a résztvevő kereskedők konverzióit és eladásait.”

A trial-ben való részvételhez ki kell tölteni egy űrlapot.

Ha már részt vetünk a kísérletben, az ingyenes terméklistán a „webhely felkeresése” link mellett megjelenik a „checkout” CTA. Ez az új funkció zökkenőmentesebb vásárlási élményt teremthet az ügyfelek számára, és potenciálisan nagyobb forgalmat vonzhat a márkawebhelyekre.

Az ingyenes adatlap fizetési kísérletében való részvételhez egyszerűen jelentkezzünk be a Merchant Centerbe, kattintsunk a Beállítások elemre, és adjuk hozzá a fizetési céloldal linkjét, ahová szeretnénk, hogy a vásárlók eljuthassanak. Lehetőség van arra, hogy hozzáadjunk egy dinamikus URL-sablont a teljes márkához, vagy a hírcsatorna minden egyes termékéhez egyedi fizetési linket rendeljünk.

Az URL-sablon beállítása: 

A hirdetőknek gondoskodniuk kell arról, hogy a használni kívánt URL-sablonban helyőrző termékadat-paraméterek szerepeljenek a termékazonosító, valamint bármely más paraméter megadásához. Ennek célja, hogy az ügyfelek a megfelelő fizetési oldalra kerüljenek. Jelenleg a Google legfeljebb öt paramétert tud támogatni egy URL-sablonon belül.

A Google által a helyőrző paraméterekre vonatkozó alapvető követelmények:

  • ID – Az ajánlathoz társított azonosító attribútum. Ezt az [id] attribútum helyettesíti az ajánlat hírcsatornájában.

Opcionális helyőrző-paraméterekre vonatkozó követelmények a Google részéről:

  • Méret – Az ajánlathoz tartozó méret attribútum. Ezt az ajánlat hírcsatornájában szereplő [size] attribútum helyettesíti.
  • Szín – Az ajánlathoz tartozó színattribútum. Ezt az ajánlat hírfolyamában megadott [szín] attribútum helyettesíti.

A kereső arra ösztönzi a hirdetőket, hogy biztosítsák, hogy a Google által webhelyükre irányított ügyfelek a lehető legjobb felhasználói élményben részesüljenek. Bár ez nem elengedhetetlen, a Google azt javasolja, hogy fontolja meg:

  • A vásárlás zökkenőmentes átállásának támogatása a közvetlenül a Google-tól érkező ügyfelek számára.
  • Világos kommunikáció, hogy az ügyfelek könnyen ellenőrizhessék, kitől vásárolnak, valamint azt is, hogy mit vásárolnak, és ez mennyibe kerül nekik.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet