A jövő évtől kezdve az elköteleződéssel rendelkező alkalmazáskampányok tartalmazhatnak egyéni kérést a felhasználók számára a Keresésben.
Mi a Célja?: Az elköteleződéssel foglalkozó alkalmazáskampány célja az alkalmazás meglévő felhasználóinak megcélzása, a felhasználók visszacsábítása valamint, hogy elősegítse hűségüket és elköteleződésüket.
Hogyan Működik? Új ajánlatokkal vagy tartalommal célozhatjuk meg azokat a felhasználókat, akik esetleg egy ideje nem használták az adott alkalmazást, vannak termékek a kosarukban, valószínűleg alkalmazáson belül vásárolnak, vagy telepítették, de még nem még használták az alkalmazást.
A többi Google Ads automatikus kampánytípushoz hasonlóan mi is elküldhetjük a hirdetés másolatát, képeket, videókat, a kezdő ajánlatot és költségkeretet. A hirdetéseket pedig dinamikusan jeleníti meg.
Az elköteleződéssel rendelkező alkalmazáskampányok üzleti adatcsatornákhoz vagy termékcsatornákhoz is kapcsolódhatnak a Google Merchant Centerben.
Valamikor a jövő év elején ezeket a hírcsatornákat arra használják, hogy megjelenítsenek egy „egyéni kérdést” a Google.com-on, amely értesíti a felhasználókat arról, hogy elvégezhetek egy műveletet az alkalmazásban.
Az alkalmazásoknak legalább 250.000 telepítésű közönségmérettel kell rendelkezniük ahhoz, hogy részt vehessenek az alkalmazás kampányokban. Ezeket a kampányokat az egyéb követelmények mellett az alkalmazástelepítési kampányoktól külön fiók alatt is be kell állítani „annak biztosítása érdekében, hogy a meghatározott kampány célokhoz optimalizáljanak.