Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google több fiókra is kiterjeszti a Search Max béta verzióját

Tartalomjegyzék

Levente Asztalos
2025.03.24.

A Google mesterséges intelligencia által vezérelt Search Max egyezési típusa több fiókban is bevezetésre kerül, így az automatikus hirdetésoptimalizálást a keresési kampányok számára is lehetővé teszi.

Hogyan működik:

  • Kibővített keresési kifejezés egyezés: A Google túlmutat a meglévő kulcsszavakon és egyezési típusokon, a landing page-eket, címsorokat és leírásokat veszi alapul új, releváns keresések megjelenítéséhez.
  • Szöveg és URL optimalizálás: A Google dinamikusan kiválasztja a legrelevánsabb céloldalakat, és optimalizált címsorokkal és leírásokkal párosítja azokat.
  • Automatikusan létrehozott eszközök: A Search Max mostantól mesterséges intelligencia által generált hirdetési összetevőket tartalmaz, így tovább egyszerűsítve a hirdetések létrehozását.

A Search Max célja a konverziók növelése azáltal, hogy dinamikusan szabja a hirdetéseket a felhasználói keresések, a hirdetési elemek és a céloldalak alapján – túllépve a hagyományos kulcsszó szerinti célzáson. Mindettől azt várják, hogy minimális manuális erőfeszítéssel új közönségeket érhetünk el.

A nagyobb automatizálással azonban kevesebb ráhatásunk marad, ami azt jelenti, hogy még szigorúbban nyomon kell követnünk a teljesítményt és ezek mentén ki kell alakítani akár új stratégiáikat is.

Forrás: https://searchengineland.com/google-search-max-beta-expands-453195

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet