A Google mesterséges intelligencia által vezérelt Search Max egyezési típusa több fiókban is bevezetésre kerül, így az automatikus hirdetésoptimalizálást a keresési kampányok számára is lehetővé teszi.
Hogyan működik:
- Kibővített keresési kifejezés egyezés: A Google túlmutat a meglévő kulcsszavakon és egyezési típusokon, a landing page-eket, címsorokat és leírásokat veszi alapul új, releváns keresések megjelenítéséhez.
- Szöveg és URL optimalizálás: A Google dinamikusan kiválasztja a legrelevánsabb céloldalakat, és optimalizált címsorokkal és leírásokkal párosítja azokat.
- Automatikusan létrehozott eszközök: A Search Max mostantól mesterséges intelligencia által generált hirdetési összetevőket tartalmaz, így tovább egyszerűsítve a hirdetések létrehozását.
A Search Max célja a konverziók növelése azáltal, hogy dinamikusan szabja a hirdetéseket a felhasználói keresések, a hirdetési elemek és a céloldalak alapján – túllépve a hagyományos kulcsszó szerinti célzáson. Mindettől azt várják, hogy minimális manuális erőfeszítéssel új közönségeket érhetünk el.
A nagyobb automatizálással azonban kevesebb ráhatásunk marad, ami azt jelenti, hogy még szigorúbban nyomon kell követnünk a teljesítményt és ezek mentén ki kell alakítani akár új stratégiáikat is.
Forrás: https://searchengineland.com/google-search-max-beta-expands-453195