Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google teszteli Perspectives keresési menüszűrőt

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.05.12.

Úgy tűnik, a Google teszteli a nézőpontok szerinti szűrés képességét. A Google egy olyan gombot tesztel, amellyel a perspektívák eredményei alapján szűrheti a lekérdezést.

Ezt Saad AK vette észre, egy videót posztolt a Twitteren , itt egy GIF a videóról működés közben:

Több hónapos tesztelési perspektívák után úgy tűnik, hogy a mobileszközökön kiemelt kivonatok megjelennek , a Google hivatalosan is elindította a Top Stories perspektíváit. 

Ez így néz ki: 

Ez az Egyesült Államokban az angol nyelvű asztali és mobilos keresésben is megjelenik.

(2) Az erről a szerzőről szóló közzététel is folyamatban van, ahol a kereső rákoppinthat a három pontra, az olvasók további információkat találhatnak a Google Keresésben megjelenő hírhangok hátteréről és tapasztalatairól.

Az erről az oldalról most könnyebben hozzáférhetünk, ha beírjuk a szervezet URL-jét a Google Keresésben, és a Névjegy oldal információi a Keresés tetején jelennek meg. Gyorsan megtekintheti azt is, hogyan írja le magát a webhely, mit mondtak mások az interneten egy webhelyről, illetve a közelmúltban megjelent tudósításokról.

Íme, hogy néz ki:

A Google néhány évvel ezelőtti elindítása után az „ About this ” világszerte terjed.

Így néz ki ez a funkció, ezzel már  szinte mindenki találkozott:

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet