Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Teszteli interaktív keresési eredmények megjelenítését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.12.23.

A Google egy olyan találati oldalt tesztel, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a weboldalakon található képekre kattintva megtekinthessék őket. Ez hatással lehet az átkattintási arányokra is. 

A Google egy újfajta keresőmotor eredményoldalt ( SERP ) tesztel , amely interaktív elemeket tartalmaz, amelyek elrejtik és feltárják a képeket. A teszt egy különálló ikont is tartalmaz, amely kattintáskor olyan képeket jelenít meg, amelyek szerepelnek a weboldalon.

Egy ilyen szolgáltatás hatással lehet az átkattintási arányra azáltal, hogy a leíró képeket tartalmazó webhelyeknek esélye van arra, hogy a felhasználókat arra ösztönözzék, hogy a webhelyükre kattintsanak.A Google nem nyújtott be dokumentációt erről az új funkcióról,  úgy tűnik, hogy ez most  egy teszt.

Az ilyen típusú SERP funkció hasznossága függhet attól, hogy a megjelenítők képesek-e olyan képeket kiválasztani, amelyek segítségével a felhasználók meghatározhatják a tartalmat.

A teszt magában foglalja a kép kis ikonjának hozzáadását a keresési eredményhez. Lássuk hogyan is néz ki ez a gyakorlatban! 

Pillanatkép egy interaktív ikonról a keresési eredmények között
Pillanatkép az interaktív Google keresési eredményről

Az új funkció lehetővé teszi több kép aktiválását a SERP-ben.

Az alábbi képernyőképen azt láthatjuk, amint 3 kép aktiválódik egyetlen találati oldalon: 

A Google közzétett egy cikket az élő tesztelésükről, amelyben megosztják, hogy évente több mint 17 000 élő kísérletet végeznek. Ha ez a funkció is hasznosnak bizonyul a felhasználók számára, akkor hamarosan bevezetésre kerül majd.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet