A Google egy olyan találati oldalt tesztel, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a weboldalakon található képekre kattintva megtekinthessék őket. Ez hatással lehet az átkattintási arányokra is.
A Google egy újfajta keresőmotor eredményoldalt ( SERP ) tesztel , amely interaktív elemeket tartalmaz, amelyek elrejtik és feltárják a képeket. A teszt egy különálló ikont is tartalmaz, amely kattintáskor olyan képeket jelenít meg, amelyek szerepelnek a weboldalon.
Egy ilyen szolgáltatás hatással lehet az átkattintási arányra azáltal, hogy a leíró képeket tartalmazó webhelyeknek esélye van arra, hogy a felhasználókat arra ösztönözzék, hogy a webhelyükre kattintsanak.A Google nem nyújtott be dokumentációt erről az új funkcióról, úgy tűnik, hogy ez most egy teszt.
Az ilyen típusú SERP funkció hasznossága függhet attól, hogy a megjelenítők képesek-e olyan képeket kiválasztani, amelyek segítségével a felhasználók meghatározhatják a tartalmat.
A teszt magában foglalja a kép kis ikonjának hozzáadását a keresési eredményhez. Lássuk hogyan is néz ki ez a gyakorlatban!

Az új funkció lehetővé teszi több kép aktiválását a SERP-ben.
Az alábbi képernyőképen azt láthatjuk, amint 3 kép aktiválódik egyetlen találati oldalon:
A Google közzétett egy cikket az élő tesztelésükről, amelyben megosztják, hogy évente több mint 17 000 élő kísérletet végeznek. Ha ez a funkció is hasznosnak bizonyul a felhasználók számára, akkor hamarosan bevezetésre kerül majd.