Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google Shopping megjeleníti a „price at checkout” feliratot a hirdetésekben

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.03.28.

A Google megkezdte az „price at checkout” megjelenítését a Google Shopping listáin, mind a fizetett hirdetések, mind az organikus eredmények esetében.

Azok a kereskedők, akik valamilyen módon fizetéskor módosítják az árakat, a Google Shopping felfüggesztését kockáztatják a vásárló megtévesztése miatt, ugyanis ez az új funkció még nagyobb áttekinthetőséget biztosít a felhasználók számára.

A Google szigorú irányelveket alkalmaz a félrevezető árképzés ellen, és ez a fejlesztés összhangban van a listing oldalakba vetett bizalom növelésére irányuló szélesebb körű erőfeszítéseivel.

Az árak átláthatósága nyomást gyakorolhat a kiskereskedőkre, hogy fenntartsák a meghirdetett és a végső árak közötti összhangot.

Az online vásárlók gyakran találkoznak áreltérésekkel a kezdeti, lista oldali és a végső fizetési ár között, ami nagyban növeli az elhagyott kosarak számát is. 

Ez az új funkció segíthet a felhasználóknak megalapozottabb döntést hozni, váratlan árváltozások nélkül.

Nincs hír a bevezetés üteméről, az alábbi képen látható az újdonság kinézete:

Az tehát egyelőre nem világos, hogy ez egy teljes bevezetés előtt álló újdonság vagy egy teszt, de a kereskedőknek érdemes az átláthatóságra törekedni (természetesen ettől függetlenül is).

Forrás: https://searchengineland.com/google-shopping-price-at-checkout-453170

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet