A Google megkezdte az „price at checkout” megjelenítését a Google Shopping listáin, mind a fizetett hirdetések, mind az organikus eredmények esetében.
Azok a kereskedők, akik valamilyen módon fizetéskor módosítják az árakat, a Google Shopping felfüggesztését kockáztatják a vásárló megtévesztése miatt, ugyanis ez az új funkció még nagyobb áttekinthetőséget biztosít a felhasználók számára.
A Google szigorú irányelveket alkalmaz a félrevezető árképzés ellen, és ez a fejlesztés összhangban van a listing oldalakba vetett bizalom növelésére irányuló szélesebb körű erőfeszítéseivel.
Az árak átláthatósága nyomást gyakorolhat a kiskereskedőkre, hogy fenntartsák a meghirdetett és a végső árak közötti összhangot.
Az online vásárlók gyakran találkoznak áreltérésekkel a kezdeti, lista oldali és a végső fizetési ár között, ami nagyban növeli az elhagyott kosarak számát is.
Ez az új funkció segíthet a felhasználóknak megalapozottabb döntést hozni, váratlan árváltozások nélkül.
Nincs hír a bevezetés üteméről, az alábbi képen látható az újdonság kinézete:
Az tehát egyelőre nem világos, hogy ez egy teljes bevezetés előtt álló újdonság vagy egy teszt, de a kereskedőknek érdemes az átláthatóságra törekedni (természetesen ettől függetlenül is).
Forrás: https://searchengineland.com/google-shopping-price-at-checkout-453170