Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Search Console Link Report nem prioritás a Google számára

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.12.30.

John Muellert a Twitteren kérdezték arról, hogy miért tűnik lassabbnak a Google Search Console-on belül a linkjelentésben szereplő adatok bevitelének folyamata, mint a legtöbb más jelentésé. Röviden összefoglalva John azt mondta, hogy a linkek nem olyan terület, amelyre szerintük a SEO-soknak túl sokat kellene koncentrálniuk, és így a jelentés olyan terület, amelyre a Google szerint “nem szükséges sok erőforrást költeni”.

Johnt megkérdezték: “Egy GSC tulajdon tele van adatokkal, kivéve a “Linkek” részt, 6 nappal a fiók létrehozása után, ez normális? Mind a Domain, mind a Prefix URL fiókok esetében (egy régi weboldal esetében)”. Tehát miért olyan sokkal lassabb a link jelentés, mint a többi jelentés adatainak kitöltése. John adott néhány választ:

(1) “A jelentések különböző részei különböző forrásokat használnak, amelyek különböző gyakorisággal töltődnek fel. Ezért van az, hogy amikor egy új webhelyet adsz hozzá, látsz néhány adatot, de nem sokat, és a következő napokban kezd feltöltődni” – mondta.

(2) “Néha egy-egy ciklus is megszakad, és megvárja a következő futtatást” – tette hozzá John.

(3) “Nem fókuszálunk annyira a linkekre” – mondta John, majd hozzátette: “Nem látom szükségét, hogy sok erőforrást költsünk a linkek jelentésére – ez nem olyasmi, amire azt mondjuk az embereknek, hogy koncentráljanak”.

A Google tehát nem dobja el a linkeket, de a vállalat nem szeretné, ha a szakemberek túl sokat foglalkoznának velük. Egy nemrégiben végzett felmérésünk alapján úgy tűnik, hogy a SEO-sokk manapság sokkal kevésbé koncentrálnak a linkekre. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet