Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Rövid Címeket vezetett be a hirdetésekhez

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.02.28.

A Google Merchant Center egy új opcionális attribútumot vezetett be, a rövid címet – „short title” néven.  Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy termékeink tömörebbek és lényegre törőbbek legyenek.

A fő különbség a cím és a rövid cím attribútum között

  • Title attribútum: pontosabban egyezik a termék céloldalával, valamint az ügyfelek keresésével.
  • Short title attribútum: termék rövid és tömör azonosítására szolgál.

Jelenleg a short title attribútum olyan helyeken jelenik meg, ahol a felhasználók általában sokat böngésznek, beleértve a Discovery-kampányokat és a Gmail Shopping-hirdetéseit.

Mik a minimális követelmények a rövid címhez?

Az attribútum jelenlegi karakterkorlátja 1–150 karakter között van, de a Google azt javasolja, hogy a karakterszámot 5-65 karakter között tartsuk.

A rövid címek használatának másik követelménye, hogy nem kell pontosan egyeznie a céloldal címével, de legalább ugyanarra a termékre kell utalnia.

A Google arra is figyelmeztet, hogy ha nem tartjuk be a minimális követelményeket, akkor elutasítja a terméket. 

Főbb követelmények:

  • Használjunk professzionális és nyelvtanilag helyes nyelvezetet.
  • Ne használjunk idegen nyelvű szavakat, hacsak nem értik azokat a vásárlók.
  • Ne szerepeljenek promóciók a rövid címben.
  • Kerüljük a túlzott nagybetűket.

A rövid címek optimalizálására vonatkozó főbb ajánlások

  • 65 karakter alatt maradjunk. 65 karakter után előfordulhat, hogy a cím csonka lesz, így a felhasználói élmény kevésbé lesz vonzó.
  • Először soroljuk fel a legfontosabb részleteket.
  • Adjuk hozzá a márkanevet (ha ez megkülönböztető tényező).

Érdemes megfontolni/ kipróbálni a rövid címet a terméktáblázatban, és összehasonlítani a forgalom növekedését ezekből a mutatókból.

A cikk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-short-titles/439433/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet