Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

A Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2025.03.13.

Tavaly februárban a Google bejelentette, hogy mindössze csak egy címsort is megjeleníthet a keresési reszponzív hirdetésekben, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. 

A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg. 

Ha a felhasználó egy ilyen címsorra kattint, akkor a rendszer a hirdetés végső URL-jére irányítja. A statisztikákban a rendszer továbbra is a címsor szinten fogja mutatni az adatokat, nem a belső link hirdetésbővítmény szintjén. A frissítés nem érinti a címsorok rögzíthetőségét, a rögzített címsorok a megadott pozícióban fognak megjelenni. 

A frissítés előnye lehet, hogy a jobb hirdetések megjelenítésével a hirdetés és az adott kampány teljesítménye (pl. CTR, CPC, konverziós arány) is javulhat.

https://www.searchenginejournal.com/google-responsive-search-ads-just-got-more-flexible/540285

https://www.linkedin.com/posts/ginnymarvin_googleads-ppc-ppcadvertising-activity-7298371776059777026-nvka

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet