Tavaly februárban a Google bejelentette, hogy mindössze csak egy címsort is megjeleníthet a keresési reszponzív hirdetésekben, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét.
A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg.
Ha a felhasználó egy ilyen címsorra kattint, akkor a rendszer a hirdetés végső URL-jére irányítja. A statisztikákban a rendszer továbbra is a címsor szinten fogja mutatni az adatokat, nem a belső link hirdetésbővítmény szintjén. A frissítés nem érinti a címsorok rögzíthetőségét, a rögzített címsorok a megadott pozícióban fognak megjelenni.
A frissítés előnye lehet, hogy a jobb hirdetések megjelenítésével a hirdetés és az adott kampány teljesítménye (pl. CTR, CPC, konverziós arány) is javulhat.
https://www.searchenginejournal.com/google-responsive-search-ads-just-got-more-flexible/540285