Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google rendelkezésre bocsájtja a keresőoptimalizálás Nagy Kézikönyvét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.20.

Most először teszi ezt meg, így kaphatunk egy 160 oldalas, tömör SEO tudományt, amellyel könnyebben érthetővé válik a keresőmotorok működése.

Korábban a héten az októberi verzió kiszivárgott, ahogyan megtörtént 2008-ban, 2011-ben és 2012-ben is. Illetve hivatalosan kibocsátottak egy rövidített verziót még 2013-ban, de most mégis úgy döntöttek, hogy a teljes 160 oldalas PDF dokumentumot elérhetővé teszik, amely korábban csak meghatározott szakemberek számára volt elérhető. A „kézikönyvet” folyamatosan frissíteni fogják, hiszen a keresési szokások is folyamatosan változnak. A teljes verzió a Google jóvoltából letölthető innen.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet