Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Performance Max lehetővé teszi termékgyűjtemények létrehozását

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.08.03.

A Google új funkciója lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kreatív elemeket, például képeket, videókat és szöveget társítsanak a jobb felhasználói élmény érdekében.

Az új Google Performance Max funkció lehetővé teszi a termékek kombinálását és gyűjtemények létrehozását – hirdetésekhez vagy ingyenes terméklistákhoz.

A gyűjtemények lehetővé teszik, hogy termékeket társítsunk kreatív elemeihez – képekhez, videókhoz és szöveghez.

A különböző termékek és eszközök társításának lehetősége leegyszerűsíti a terméklistázási élményt, így időt és pénzt takarít meg. A gyűjtemények a termékadatokat is gazdagíthatják, ami jobb termékteljesítményt, fokozott elkötelezettséget és gazdagabb ügyfélélményt eredményezhet.

A kollekciók legfeljebb 100 terméket tartalmazhatnak. Csak a Performance Max keretein belül értékesített helyi termékekhez érhetők el az üzletek céljaira.

A következőképpen állíthatunk  be collections feedet  a Merchant Centerben:

  • Jelentkezzunk be a Merchant Center-fiókba.
  • Válasszuk a Products  lehetőséget .
  • Kattintsunk a Feeds  elemre .
  • Válasszuk Collection feeds  lapot.
  • Kattintsunk a + (plusz) gombra.
  • Válasszuk ki azokat az úti célokat, amelyeken meg szeretnénk jeleníteni gyűjteményt.
  • Adjon nevet a collection feednek .
  • Válasszunk egy feltöltési módot, majd kövessük a kiválasztott módszerre vonatkozó utasításokat.

A Google még nem vezette be Gyűjtemények funkcióját szélesebb körű vagy nemzetközi promóciókhoz.

Valamint még nem erősítette meg jövőbeli terveit ezzel a funkcióval kapcsolatban. Egyelőre ez egy nagyszerű lehetőség a helyi marketingszakemberek számára, hogy maximalizálják helyi elérhetőségüket, de országokon átívelő célokra még bizonytalan a használata.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet