Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google organikus találata is mutatja a telefoszámot

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.02.

Az AdWords hirdetésekben a különböző hívásbővítményeknek köszönhetően egy ideje már megjelennek telefonos ikonok is a hirdetési szövegek mellett, alatt. Az organikus találatok között azonban ilyennel még nem találkoztunk és mint ismert, az organikus találati listán történő módosítások bevezetését nem is szokták annyira nagy dobra verni, mint az AdWords új funkciók hivatalos bejelentéseit.

Így mindenképpen érdekes figyelemmel kísérni, hogy a Ryan Schilling által készített képernyőképen látható megoldás, mikor fog élesedni vagy csak teszt marad. Logikus lépés lenne ennek a bevezetése, hiszen a Google-nek minden egyes törekvése abba az irányba mutat, hogy a fizetett és ingyenes találatok között lehetőleg minél kisebb különbségek mutatkozzanak.

 

Íme a képernyőkép:

Google organikus telefonszám

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet