Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google organikus találata is mutatja a telefoszámot

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.02.

Az AdWords hirdetésekben a különböző hívásbővítményeknek köszönhetően egy ideje már megjelennek telefonos ikonok is a hirdetési szövegek mellett, alatt. Az organikus találatok között azonban ilyennel még nem találkoztunk és mint ismert, az organikus találati listán történő módosítások bevezetését nem is szokták annyira nagy dobra verni, mint az AdWords új funkciók hivatalos bejelentéseit.

Így mindenképpen érdekes figyelemmel kísérni, hogy a Ryan Schilling által készített képernyőképen látható megoldás, mikor fog élesedni vagy csak teszt marad. Logikus lépés lenne ennek a bevezetése, hiszen a Google-nek minden egyes törekvése abba az irányba mutat, hogy a fizetett és ingyenes találatok között lehetőleg minél kisebb különbségek mutatkozzanak.

 

Íme a képernyőkép:

Google organikus telefonszám

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet