Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google-nek elege lett a robot hívásokból

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.09.18.

A Google először perelt be olyan keresőmarketing céget, amely megtévesztő módon, a Google nevében robot telefonhívásokkal zaklat kisvállalkozásokat, hogy fizessenek különböző szolgáltatásokért.

Az ilyen jellegű zaklatások, mint amit a Local Lighthouse is folytatólagosan csinált, károstják a Google hírnevét. Az ilyen típusú robot hívások állítólag már 2011 óta működnek és a Google-nek most lett belőle elege. Így megtéve az első lépést ellenük, a Google kiadott egy tájékoztató közleményt a robot hívásokról, valamint egy bejelentő űrlapot a robot hívások jelentésére.
Az még egyelőre kérdéses, hogy a Google más hasonló tevékenységet folytató ügynökségeket is perre fog-e vinni, de az már biztos, hogy elkezdett radarozni.

shutterstock_121636234-760x400

Talán idővel a robot hívások eltűnnek, viszont kezeljük fenntartásokkal, ha valaki arra hivatkozva hív fel minket telefonon, hogy a Google munkatársa.
Valójában egyszerű különbséget tenni egy valódi Google-től érkező hívás, és egy robot hívás közt, mivel az előbbi esetben egy valós személy szól hozzánk, ellenben a robot hívásnál 100%-ig biztosak lehetünk abban, hogy nem a Google-től keresnek minket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet