Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google My Business elérhetővé tett egy értékelés-menedzselő tool-t

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.25.

Ezidáig igen kis kontrollunk volt a Google Cégem (Google My Business) profilunk véleményei felett. Pedig sokszor hallottuk azt a kérdést, hogy ‘Lehet-e ezeket törölni?’…

Természetesen megesik, hogy a vélemények nem igazak/korrektek, vagy egy troll járt a vélemény szekcióban, hülyeségeket posztolva. Ezzel a Google is tisztában van, ezért volt lehetőség arra, hogy jelezzük ezeket (mondván: valamilyen szabályt megszegnek, vagy nem reálisak, vagy hamis értékelések). Azonban ezek státuszáról nem volt egy transzparens folyamatjelző. Ez változott meg most, ugyanis a Google Cégemben ezentúl elérhetővé vált egy tool, aminek segítségével lekövethetjük a jelentett vélemények státuszát. Ez nem jelenti azt, hogy nagyobb eséllyel lesznek törölve, csupán azt, hogy transzparenssé vált a jelentés vizsgálatának státusza!

Van azonban egy listings limit: a cikk írja, hogy egy esetben, amikor egy 33 üzlettel rendelkező vállalkozásnál akarták használni, a Google nem engedte azt. Tehát ez olyan cégek esetében működik csak, amelyek fiókja kevés listings-zel (azaz Google Cégem profillal / kevés fizikai lokációval) rendelkezik.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet