Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google My Business elérhetővé tett egy értékelés-menedzselő tool-t

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.25.

Ezidáig igen kis kontrollunk volt a Google Cégem (Google My Business) profilunk véleményei felett. Pedig sokszor hallottuk azt a kérdést, hogy ‘Lehet-e ezeket törölni?’…

Természetesen megesik, hogy a vélemények nem igazak/korrektek, vagy egy troll járt a vélemény szekcióban, hülyeségeket posztolva. Ezzel a Google is tisztában van, ezért volt lehetőség arra, hogy jelezzük ezeket (mondván: valamilyen szabályt megszegnek, vagy nem reálisak, vagy hamis értékelések). Azonban ezek státuszáról nem volt egy transzparens folyamatjelző. Ez változott meg most, ugyanis a Google Cégemben ezentúl elérhetővé vált egy tool, aminek segítségével lekövethetjük a jelentett vélemények státuszát. Ez nem jelenti azt, hogy nagyobb eséllyel lesznek törölve, csupán azt, hogy transzparenssé vált a jelentés vizsgálatának státusza!

Van azonban egy listings limit: a cikk írja, hogy egy esetben, amikor egy 33 üzlettel rendelkező vállalkozásnál akarták használni, a Google nem engedte azt. Tehát ez olyan cégek esetében működik csak, amelyek fiókja kevés listings-zel (azaz Google Cégem profillal / kevés fizikai lokációval) rendelkezik.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet