Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google módosítja a Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelveket az átláthatóság fokozása érdekében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.06.

A YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termékekre vonatkozó hirdetési követelmények változásainak célja az irányelvek és a végrehajtási eljárások pontosítása.

A Google frissítette Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelvközpontját és az ingyenes adatlapokra vonatkozó irányelvközpontot, hogy javítsa az átláthatóságot a hirdetők és a kereskedők számára. Ezek a frissítések világosabb információkat nyújtanak majd arról nekünk , hogy a Google hogyan érvényesíti irányelveit.

A Google tisztázta a YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termék hirdetések formátumára vonatkozó követelményeket, hogy segítsen a kereskedőknek megérteni, miért nem teljesítenek jól hirdetéseik, és hogyan lehet megoldani a problémákat.

Itt tekinthetjük majd  meg a Google Shopping-hirdetések irányelvközpontját, valamint az ingyenes adatlapokra vonatkozó irányelveket, hogy jobban megértsük a hatályban lévő szabályozásokat.  

Ezek a frissítések fontosak a hirdetők számára, hogy jobban megértsék az irányelvek betartatását, és optimalizálják hirdetési stratégiáikat a jobb befektetésarányos megtérülés (ROI) érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet