Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google módosítja a Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelveket az átláthatóság fokozása érdekében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.06.

A YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termékekre vonatkozó hirdetési követelmények változásainak célja az irányelvek és a végrehajtási eljárások pontosítása.

A Google frissítette Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelvközpontját és az ingyenes adatlapokra vonatkozó irányelvközpontot, hogy javítsa az átláthatóságot a hirdetők és a kereskedők számára. Ezek a frissítések világosabb információkat nyújtanak majd arról nekünk , hogy a Google hogyan érvényesíti irányelveit.

A Google tisztázta a YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termék hirdetések formátumára vonatkozó követelményeket, hogy segítsen a kereskedőknek megérteni, miért nem teljesítenek jól hirdetéseik, és hogyan lehet megoldani a problémákat.

Itt tekinthetjük majd  meg a Google Shopping-hirdetések irányelvközpontját, valamint az ingyenes adatlapokra vonatkozó irányelveket, hogy jobban megértsük a hatályban lévő szabályozásokat.  

Ezek a frissítések fontosak a hirdetők számára, hogy jobban megértsék az irányelvek betartatását, és optimalizálják hirdetési stratégiáikat a jobb befektetésarányos megtérülés (ROI) érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet