Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google minden hirdető számára elérhetővé teszi a márkakorlátozási beállításokat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.04.

A marketingszakemberek az új korlátozási beállításokkal visszavehetik az irányítást kampányaik és hirdetéseik megjelenési helye felett.

A Google széles körben bevezeti a márkakizárásokat a Performance Max és az általános egyezésű márkakorlátozásokat a Keresésben minden hirdető számára.

A sikeres kísérleteket követően a keresőmotor bejelentette, hogy ez a lépés segíteni fogja a marketingeseket abban, hogy irányítsák a Google AI-t, és hol jelenjenek meg kampányaik az interneten.

Eddig mindkét funkció csak béta verzióban volt elérhető.  Az általános egyezésű márkakorlátozások segítségével a marketingesek növelhetik kampányaik elérését, míg a márkakorlátozások révén a marketingesek irányíthatják a Performance Max kampányaikat. E beállítások használatával a hirdetők növelhetik kampányaik elérését, és lépéseket tehetnek annak érdekében, hogy hirdetéseik ne jelenítsenek meg olyan márkajelzéssel ellátott lekérdezéseket, amelyeket esetleg el szeretnének kerülni a Keresésben.

Az általános bevezetés mindössze két héttel azután következik be, hogy a Google elkezdte tesztelni automatikusan létrehozott eszközeit a Performance Max kampányokon. A Google azután indította el a kísérletet, hogy visszajelzést kapott a marketingesektől, akik nagyobb ellenőrzést akartak elérni a márkaforgalommal kapcsolatban. A Google egy sikeres próba után döntött a kezdeményezés kiterjesztése mellett.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet