Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google megszünteti a Google Signals adatokat a riportokban február 12-től

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.12.07.

Google Signals röviden:

A Google-jelek a Google rendszerébe bejelentkezett felhasználóktól származó adatok. Amikor a Google-jelek adatai rendelkezésre állnak, az Analytics a felhasználóktól gyűjtött eseményadatokat azoknak a bejelentkezett felhasználóknak a Google-fiókjaihoz társítja, akik beleegyeztek ezeknek az adatoknak a megosztásába.

A Google a Signals mellett, még az alábbi 3 módszerrel egyesítit az adatokat:

  • User-ID
  • Eszközazonosító
  • Modellalkotás

Bővebben itt: https://support.google.com/analytics/answer/10976610?hl=hu&utm_id=ad&utm_source=awfe&utm_medium=email&utm_campaign=20290915&sjid=1955917928196261405-EU

December 7-én jött egy körüzenet a Googletól, miszerint 2024 február 12-től megszünteti a Google Signals adatokat a riportokban.

Ez minden Analytics tulajdonban bekövetkezik a jövőben, és csak a jelentéskészítési riportot érinti.  A Google Analytics továbbra is gyűjti a Google jeleit, ha engedélyezve van, és felhasználja a demográfia és érdeklődési körök jelentésben. A Google jelek továbbra is támogatják a közönség és konverziós eseményeket, például a remarketinget és a konverzióoptimalizálást. 

Röviden ez azt jelenti, hogy a dátumtól kezdve nem látjuk a cross device adatokat a Google profil adatok alapján. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet