Google Signals röviden:
A Google-jelek a Google rendszerébe bejelentkezett felhasználóktól származó adatok. Amikor a Google-jelek adatai rendelkezésre állnak, az Analytics a felhasználóktól gyűjtött eseményadatokat azoknak a bejelentkezett felhasználóknak a Google-fiókjaihoz társítja, akik beleegyeztek ezeknek az adatoknak a megosztásába.
A Google a Signals mellett, még az alábbi 3 módszerrel egyesítit az adatokat:
- User-ID
- Eszközazonosító
- Modellalkotás
December 7-én jött egy körüzenet a Googletól, miszerint 2024 február 12-től megszünteti a Google Signals adatokat a riportokban.
Ez minden Analytics tulajdonban bekövetkezik a jövőben, és csak a jelentéskészítési riportot érinti. A Google Analytics továbbra is gyűjti a Google jeleit, ha engedélyezve van, és felhasználja a demográfia és érdeklődési körök jelentésben. A Google jelek továbbra is támogatják a közönség és konverziós eseményeket, például a remarketinget és a konverzióoptimalizálást.
Röviden ez azt jelenti, hogy a dátumtól kezdve nem látjuk a cross device adatokat a Google profil adatok alapján.