Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google megmutatja, hogyan segíthetünk az ukrajnai menekültnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.03.28.

Szívszorító volt látni az ukrajnai háborút február óta, a halálos áldozatok száma egyre nő, és milliók menekülnek otthonukból. A menekültek több mint fele eddig Lengyelországban keresett ideiglenes menedéket. Több százezren Romániába, Moldovába, Magyarországra és Szlovákiába mentek.

Az emberek és a vállalkozások ezekben az országokban minden eddiginél többet tettek, hogy segítsenek: az adománygyűjtő központok zsúfolásig megteltek, szállítást és szállást ajánlottak fel. Az éttermek és üzletek kedvezményeket adnak az ukránoknak, egyes szolgáltatásokat pedig ingyenesen nyújtanak.

A vállalkozásoknak (és marketingeseknek) ezekben az országokban most lehetőségük van arra, hogy egyértelműen tájékoztassák az ukrán menekülteket és közösségeiket az általuk nyújtott segítségről. Frissíthetik üzleti profiljukat a keresőben és a térképeken, hogy jelezzék, ha konkrét vészhelyzeti termékeket, szolgáltatásokat és segítséget kínálnak az ukrajnai menekülteknek.

Ha vállalkozásunk például ingyenes termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, adományokat oszt, vagy menekülteket kíván foglalkoztatni, akkor ezt az információt hozzáadhatjuk az üzleti profilunkhoz. Egy másik lehetőség, hogy bejegyzéseket adunk hozzá, amelyekben megosztjuk az információkat arról, hogy vállalkozásunk hogyan segíti a menekülteket, beleértve a hasznos termékeket vagy szolgáltatásokat és azok elérhetőségét. Azt is megjelölhetjük, hogy önkénteseket keresünk.

A vendéglátóiparban a szállodatulajdonosok az Üzleti profiljukon jelezhetik, hogy ingyenes vagy kedvezményes szállást kínálnak-e menekülteknek.

Ezek az új üzleti profil attribútumok több mint 20 országban, köztük Lengyelországban, Romániában, Moldovában, Magyarországon, Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban is elérhetők.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet