Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google megkönnyíti az offline konverziókövetést az “Enhanced Conversions for Leads” segítségével

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.03.03.

Az új módszer teljes egészében konfigurálható a Google Ads-fiókjából a CRM helyett. Ez a lehetőség alternatívát kínál a meglévő Google Click ID (kattintás azonosító-alapú) offline konverziókövetési módszerhez.

Miért érdekes ez számunkra? 

Mivel konfigurálható a Google Ads-fiókból (a CRM helyett), könnyebb lehet az átvétel, így több hirdető követheti nyomon az offline konverzióit. Ezeknek az adatoknak a felhasználásával a Google rendszerei jobb aukciós döntéseket hozhatnak, ami hatékonyabb kampányokat és jobb konverziókat jelenthet.

Így működik  potenciális ügyfelek továbbfejlesztett konverziója: 

Amikor egy potenciális ügyfél kitölti a potenciális ügyfelek űrlapját a webhelyen, valószínűleg belső adatokat fogunk kapni az ügyfélről, beleértve az e-mail-címét, nevét, lakcímét és/vagy telefonszámát. Ezeket az adatokat a konverziókövetési címkékbe rögzíthetjük, kivonatoljuk, majd elküldhetjük a Google-nek.

Amikor egy potenciális ügyfél konverziót hajt végre, feltölthetjük az imént említett kivonatot (potenciális ügyfelek információit), és a Google ezeket az információkat a potenciális ügyfeleket vezető hirdetéssel egyezteti, így a platform teljesebb képet kap majd az ügyfél teljes útjáról. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet