Az új módszer teljes egészében konfigurálható a Google Ads-fiókjából a CRM helyett. Ez a lehetőség alternatívát kínál a meglévő Google Click ID (kattintás azonosító-alapú) offline konverziókövetési módszerhez.
Miért érdekes ez számunkra?
Mivel konfigurálható a Google Ads-fiókból (a CRM helyett), könnyebb lehet az átvétel, így több hirdető követheti nyomon az offline konverzióit. Ezeknek az adatoknak a felhasználásával a Google rendszerei jobb aukciós döntéseket hozhatnak, ami hatékonyabb kampányokat és jobb konverziókat jelenthet.
Így működik potenciális ügyfelek továbbfejlesztett konverziója:
Amikor egy potenciális ügyfél kitölti a potenciális ügyfelek űrlapját a webhelyen, valószínűleg belső adatokat fogunk kapni az ügyfélről, beleértve az e-mail-címét, nevét, lakcímét és/vagy telefonszámát. Ezeket az adatokat a konverziókövetési címkékbe rögzíthetjük, kivonatoljuk, majd elküldhetjük a Google-nek.
Amikor egy potenciális ügyfél konverziót hajt végre, feltölthetjük az imént említett kivonatot (potenciális ügyfelek információit), és a Google ezeket az információkat a potenciális ügyfeleket vezető hirdetéssel egyezteti, így a platform teljesebb képet kap majd az ügyfél teljes útjáról.