Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google megkönnyíti az offline konverziókövetést az “Enhanced Conversions for Leads” segítségével

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.03.03.

Az új módszer teljes egészében konfigurálható a Google Ads-fiókjából a CRM helyett. Ez a lehetőség alternatívát kínál a meglévő Google Click ID (kattintás azonosító-alapú) offline konverziókövetési módszerhez.

Miért érdekes ez számunkra? 

Mivel konfigurálható a Google Ads-fiókból (a CRM helyett), könnyebb lehet az átvétel, így több hirdető követheti nyomon az offline konverzióit. Ezeknek az adatoknak a felhasználásával a Google rendszerei jobb aukciós döntéseket hozhatnak, ami hatékonyabb kampányokat és jobb konverziókat jelenthet.

Így működik  potenciális ügyfelek továbbfejlesztett konverziója: 

Amikor egy potenciális ügyfél kitölti a potenciális ügyfelek űrlapját a webhelyen, valószínűleg belső adatokat fogunk kapni az ügyfélről, beleértve az e-mail-címét, nevét, lakcímét és/vagy telefonszámát. Ezeket az adatokat a konverziókövetési címkékbe rögzíthetjük, kivonatoljuk, majd elküldhetjük a Google-nek.

Amikor egy potenciális ügyfél konverziót hajt végre, feltölthetjük az imént említett kivonatot (potenciális ügyfelek információit), és a Google ezeket az információkat a potenciális ügyfeleket vezető hirdetéssel egyezteti, így a platform teljesebb képet kap majd az ügyfél teljes útjáról. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet