Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google megkezdte az FLoC tesztelését a Chrome-ban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.08.

A Google bejelentette, hogy megkezdte a FLoC (Federated Learning of Cohorts) tesztelését a Chrome-ban. A Google szerint “egy új webtechnológia – a Federated Learning of Cohorts (FLoC) – fejlesztői eredetű próbaként fog elkezdődni a Chrome-ban.

Itt regisztrálhatunk erre a tesztelésre.  A kipróbálóknak (elsősorban az ad-tech szakamberek) egy “kohortcímkét” biztosít, amelyet hasonló böngészési szokásokkal rendelkező emberek ezrei osztanak meg, hogy segítsék az érdeklődésen alapuló online hirdetést. A böngésző pusztán az eszközön végzett számítással csoportosítja az embereket névtelen érdeklődési csoportokba, és szkripten keresztül fedi fel a felhasználók kohorszát. Ez elérhető a Chrome 89–91 böngészőkön, és a próbaidőszak 2021. július 13-án ér véget.

További részletek arról, hogyan működik ez: itt .

A Google elmondta, hogy az FLoC kezdeti tesztelésére a felhasználók kis százalékával kerül sor Ausztráliában, Brazíliában, Kanadában, Indiában, Indonéziában, Japánban, Mexikóban, Új-Zélandon, Fülöp-szigeteken és az Egyesült Államokban. A Google azt mondta, hogy a folyamat később más régiókra is kiterjed világszerte majd. Ha úgy döntünk, hogy harmadik féltől származó sütiket blokkolunk a Chrome jelenlegi verziójával, akkor nem veszünk részt ezekben az próbákban. Áprilisban a Google azt mondta, hogy bevezet egy vezérlőt a Chrome-beállításokban, amellyel letilthatjuk az FLoC és más Privacy Sandbox javaslatokba való felvételt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet