Az Instacart és Amazon Fresh számára félelmetes pillanat következett el: a Google saját friss-áru házhoz szállítást indít San Francisco és Los Angeles területén és persze ha bejön, terjeszkedni akar.
Mindenféle élelmiszer rendelhető, legyen az paradicsom, tej, kenyér vagy akár csak egy üveg bor, ha éppen az hiányzik az esti vacsorához. Mint ahogyan eddig is a tartós áruk esetében, ezután is meglévő üzletekkel dolgozik együtt úgy mint a Costco, Whole Foods, Nob Hill Foods, stb. Mivel az Amazon Fresh-től eltérően nem kell saját raktárakat fenntartania, ezért a termékskálát jóval gyorsabban tudja bővíteni. Így persze nem tud olyan árakat kínálni, mint az Amazon Fresh, de nem is kell olyan mértékű kockázatot vállalnia.
Egyelőre a szolgáltatás csak néhány teszt piacon elérhető, a Google Express tagok számára a szállítási díj egységesen $2.99, nem tagoknak pedig $4.99. A tagsági díj $95 éves szinten, ez az üzleti modell már ismerős lehet a versenytársaktól.
Ha a mostani piacokon sikereket ér el, jelentős bővítést terveznek, hiszen már számos üzletből jelenleg is elérhető a napon belüli rendelés olyan nagyvárosokban, mint Manhattan, San Jose, Chicago, Boston és Washington.
Hogy mi a slusszpoén? Túl a teljes online világban zajló életünkön, ezentúl a Google még a napi bevásárlásainkról is tudni fog.