Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google megállíthatatlan: friss élelmiszer szállításba kezd

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.19.

Az Instacart és Amazon Fresh számára félelmetes pillanat következett el: a Google saját friss-áru házhoz szállítást indít San Francisco és Los Angeles területén és persze ha bejön, terjeszkedni akar.

Mindenféle élelmiszer rendelhető, legyen az paradicsom, tej, kenyér vagy akár csak egy üveg bor, ha éppen az hiányzik az esti vacsorához. Mint ahogyan eddig is a tartós áruk esetében, ezután is meglévő üzletekkel dolgozik együtt úgy mint a Costco, Whole Foods, Nob Hill Foods, stb. Mivel az Amazon Fresh-től eltérően nem kell saját raktárakat fenntartania, ezért a termékskálát jóval gyorsabban tudja bővíteni. Így persze nem tud olyan árakat kínálni, mint az Amazon Fresh, de nem is kell olyan mértékű kockázatot vállalnia.

google-express

Egyelőre a szolgáltatás csak néhány teszt piacon elérhető, a Google Express tagok számára a szállítási díj egységesen $2.99, nem tagoknak pedig $4.99. A tagsági díj $95 éves szinten, ez az üzleti modell már ismerős lehet a versenytársaktól.

Ha a mostani piacokon sikereket ér el, jelentős bővítést terveznek, hiszen már számos üzletből jelenleg is elérhető a napon belüli rendelés olyan nagyvárosokban, mint Manhattan, San Jose, Chicago, Boston és Washington.

Hogy mi a slusszpoén? Túl a teljes online világban zajló életünkön, ezentúl a Google még a napi bevásárlásainkról is tudni fog.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet