Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google legújabb “Hasznos tartalom / Helpful content” frissítése befejeződött

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.04.

A Google megerősítette, hogy a  2023. szeptemberi hasznos tartalomfrissítés  bevezetése befejeződött. A frissítés bevezetése 14 napig tartott, 2023. szeptember 14-től 2022. szeptember 28-ig.

Mit tartalmaz?

Többek között:

  • Továbbfejlesztett osztályozó rendszer (mi számít jó és mi kevésbé jó tartalomnak)
  • A Google keresni szándékozik harmadik féltől származó tartalmakban, de ez nem szerepel még ebben a frissítésben (jövőbeli terv)
  • A tartalmat szakértőknek kell felülvizsgálniuk (ami számunkra azt jelenti: szakértői tartalom legyen a végén!)
  • Ne módosítsuk a tartalom dátumát anélkül, hogy a tartalom jelentősen frissülne
  • Ne adjunk hozzá vagy távolítsunk el tartalmat “vakon”


Forrás:
https://searchengineland.com/google-september-2023-helpful-content-is-now-done-rolling-out-432465

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet