Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Kulcsszótervező új funkciót kap

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.09.

Egyes hirdetők számára elérhető egy új automatikus hirdetéscsoport-funkció a Kulcsszótervező eszközben.

Technikailag az új funkció 2021-ben jelent meg, de csak kis számú felhasználó számára. Most azonban a Google lassan bevezeti a „Kulcsszavak rendezése hirdetéscsoportban” címkével ellátott eszközt a nagyközönség számára is.

A Google közleményben erősítette meg az új funkciót:

Bármikor dönthetünk úgy, hogy manuálisan adunk hozzá kulcsszavakat a hirdetéscsoportokhoz (manuálisan kiválasztva, hogy melyiket hova szeretné hozzáadni). Ez a funkció azonban lehetővé teszi egy automata gépi tanulási rendszer használatát is, ahol javaslatot kapunk a megfelelő csoportosításhoz. 

Ennek az új funkciónak a célja, hogy időt takarítson meg a hirdetőknek azáltal, hogy automatikusan hozzárendeli a kulcsszavakat a releváns hirdetéscsoportokhoz. Ennek ellenére óvatosnak kell lennünk a használat során, és ahogyan a többi automatizáció esetén, úgy ebben az esetben sem javasoljuk a felülbírálat nélküli használatot.

Tesztelj, elemezz és szükség szerint élj az újdonsággal.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet